bojdus zaprasza :)

bojdus zaprasza :)

czwartek, 7 maja 2015

16. Dwustronna kredka

Dwustronna kredka z serii Outstanding Eyes
 firmy Avon 0,96g
 koszt - 14-16 zł





Od producenta:
Podwójna kredka do oczu w kontrastujących odcieniach szybko i efektownie podkreśli makijaż oczu. Formuła natychmiast nadaje charakter spojrzeniu i pozostawia intensywny kolor. Ciemniejsza końcówka podkreśla kolor tęczówki, jaśniejsza rozświetla spojrzenie. Testowana okulistycznie.
Sposób użycia:
Krok 1: Rozświetlaczem podkreśl wewnętrzną linię rzęs i kącik oka.
Krok 2: Kolorem podkreślającym odcień tęczówki obrysuj zewnętrzną linię rzęs.




Co do wyglądu nie mam zastrzeżeń, wygląda jak każda inna kredka. Niestety napisy bardzo nie trwałe po miesiącu używania się starły. Wadą też jest to że jest źle zatemperowana, było bardzo mało wkładu, gdy ją zatemperowałam normalnie okazało się że skuwka jest zbyt mała i kredka po zamknięciu się na niej mocno odbija. Co do koloru, jest taki jak sobie umyśliłam, zalecane jest malowanie ciemniejszym kolorem u góry a jaśniejszym u dołu, aczkolwiek ja obu kolorów używam tylko do dolnej powieki. Kredka sama w sobie jest miękka i dobrze się rozprowadza. Kolor intensywny. Można ją kupić w 4 wersjach, dopasowanych do koloru oczu, ja posiadam uniwersalną czyli brązową. Trwałość ciemniejszej strony nie zadowala, trzyma około 4-5 godzin, później robią się cienie pod oczami no i trzeba poprawiać makijaż, przy jasnej stronie rozświetlającej wad nie zauważyłam, świetnie nadaje się do wodnej linii oka :) Tak więc zachwytu nie ma, zużyję ją do końca ale kolejnej raczej nie kupię, o wiele lepiej sprawdzają się konturówki wykręcane firmy też Avon o których też będę pisać :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz