bojdus zaprasza :)

bojdus zaprasza :)

środa, 10 czerwca 2015

19. Miss Sporty- cień do powiek

Pojedynczy cień do powiek Miss Sporty Studio Colour Mono Eye Shadow
3g
cena 7,99


Opis:
Cienie MISS SPORTY STUDIO COLOUR MONO zawierają dużo pigmentów, 
 co pozwala na uzyskanie intensywnego koloru na powiece.
Posiadają subtelne drobinki, które rozświetlają powiekę. 
Dzięki kremowej i aksamitnej konsystencji bardzo dobrze się nakładają.
Są trwałe, nie rozmazują się i nie kruszą.
 Z minerałami i aloesem.






Posiadam trzy odcienie:109 Star-biały, 104 Dreamy-różowy, 108 Romance-brzoskwiniowy. Oczywiście ze wszystkich jestem bardzo zadowolona :) dwa pierwsze kupiłam w listopadzie jak widać różowy przypadł mi najlepiej do gustu, a brzoskwiniowy kupiłam na promocji w rossmanie 49% taniej czyli jakies 4 zł :) 
Opis trochę nie zgodny z rzeczywistością ponieważ cienie mają za mało pigmentu i odcień różni się od tego co dostajemy w małym zgrabnym opakowaniu. Mnie aczkolwiek efekt zadowala, testowałam cienie w rossmanie z testerów i o taki efekt mi właśnie chodziło. Cienie są delikatne idealne na lato, dzięki drobinkom ładnie połyskują :) Konsystencja kremowa lecz trochę sypka. Łatwo się je rozprowadza ponieważ są "miękkie" . 
Nie używam pod niego bazy, dlatego po kilku godzinach widać ślad w zgięciu skóry na powiece, ale to normalne zjawisko. Nie zauważyłam żeby się kiedykolwiek osypywał. Wydajny jak na tak niską cenę !
Moje ulubione zaraz po palecie z Lovely o której już pisałam :)

3 komentarze:

  1. ooo fajne cienie , ja jak juz uzywam cieni to wlasnie jakis jasnych:*


    www.konieczkoo.blogspot.com Nowy post ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachecam do wypróbowania mysle ze nie pożałujesz :)

      Usuń