bojdus zaprasza :)

bojdus zaprasza :)

piątek, 1 kwietnia 2016

32. Stylizacja brwi :)




Zestaw do stylizacji brwi od Avon
2,6 ml

cena około 20 zł



Opis producenta:
 Profesjonalny zestaw 2w1 wosk i cień do brwi nadaje im wypielęgnowany wygląd.
podkreśla lub zmienia kształt brwi
zapewnia brwiom idealny wygląd
utrzymuje się cały dzień
JAK DZIAŁA:
Formuła nie rozmazuje się i łatwo aplikuje, wyraźnie podkreśla kształt brwi. Testowany klinicznie.
JAK STOSOWAĆ:
Krok 1 Nałóż wosk, aby ułożyć i wygładzić brwi.
Krok 2 Użyj cienia, aby podkreślić kształt brwi i wypełnić luki.





Od jakiegoś czasu zaczęłam zajmować się swoimi brwiami, na początek próbowałam z kredką ale niestety efekt był bardzo nie naturalny. Kilka moich klientek zamawiało u mnie właśnie ten zestaw do brwi, bardzo obawiałam się odcieniu który wydawał się bardzo jasny, no ale.. szczał w dziesiątkę :) Kolor tak jakby się dopasowuje albo mi się tylko tak wydaje. Używam go już jakieś pół roku no i jak dla mnie nr 1, oczywiście jeszcze nie doszłam do super wprawy ale moje brwi są naturalnie podkreślone.
Śliczne opakowanie z lusterkiem, wygląda jak zwykłe cienie do oczu. Od razu jedyny minus- pędzel, bardzo twardy- nadaje się tylko do nakładania wosku. Dlatego domówiłam sobie do niego pędzelek również w Avon (koszt ok.10 zł), który sprawdza się bardzo dobrze. Na co dzień kładę tylko sam cień, natomiast przy mocniejszym makijażu daję również wosk. Przy użyciu wosk+cień efekt jest wyraźniejszy (tak jak na zdjęciach widać), aczkolwiek wosk kończy się szybciej więc postanowiłam go oszczędzać :) Efekt utrzymuje się cały dzień, nie ściera się, nie kruszy. Jest również mega wydajny, używany pół roku mniej więcej a zużyłam dopiero 2/3 produktu (tutaj zdjęcia robione w grudniu) ! 
Czytałam wiele opinii i większość dziewczyn bardzo sobie go chwali, i ja również :D za taką cenę sądzę że jest to produkt godny polecenia oraz nadaje się zarówno jak i dla blondynek tak i dla brunetek :)

Jak wrażenia? Kto używał ? :)

1 komentarz: