bojdus zaprasza :)

bojdus zaprasza :)

sobota, 21 maja 2016

34. Max Factor

Podkład rozświetlający firmy Max Factor Skin Luminizer 30 ml
koszt około 60 zł




Opis produktu:
Podkład Max Factor Skin Luminizer zawiera innowacyjną formułę złożoną ze składników pielęgnujących oraz delikatnie rozświetlających drobinek, które zapewniają skórze promienny wygląd. Perłowe pigmenty rozjaśniają skórę, natomiast zawarte w podkładzie elastomery przepięknie odbijają świtało, nadając twarzy wypoczęty wygląd. Formuła podkładu Max Factor Skin Luminizer zapewnia skórze subtelne rozświetlenie i lżejsze krycie, wyrównujące koloryt skóry oraz drobne niedoskonałości.
Dostępny w 5 odcieniach.



Podkład skusił mnie pięknym, luksusowym wyglądem. Posiada pompkę która dozuje idealną ilość produktu. Dość wydajny- opakowanie powinno starczyć na max 2 miesiące.  Konsystencja gładka i bardzo łatwo się go rozprowadza ale.. niestety podkład dosłownie "zasycha" na twarzy przez co robi się maska na twarzy, w dodatku po kilku godzinach schodzi i nie wygląda to dobrze.Na zdjęciach wygląda zadziwiająco dobrze, w rzeczywistości jest gorzej. Dość dobrze kryje, z większymi niedoskonałościami jakoś też sobie radzi. Po jakimś czasie delikatnie ciemnieje co mi bardzo przeszkadza. Efektu rozświetlania brak, nawilżania też nie zauważyłam. Cena nie idzie z jakością w parze. Gdyby nie to że kupiłam go na promocji w rossmanie -49% to bym była załamana. Po raz kolejny się zawiodłam na tak znanej marce.
Moja cera go nie polubiła, a wasza?



Jak już zauważyliście bardzo uwielbiam testować podkłady- kolejnym będzie podkład firmy Oriflame :) Zapraszam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz