bojdus zaprasza :)

bojdus zaprasza :)

poniedziałek, 2 lutego 2015

4.Kosmiczne spojrznie:)

Tusz do rzęs Lovely False Lashes "Efekt sztucznych rzęs" 11(g).
koszt około 12-13 zł :)


Troche od Producenta:
Mascara False Lashes nadająca spektakularny efekt sztucznych rzęs dzięki swoim licznym umiejętnościom. Pogrubia, wydłuża, maksymalnie podkręca i podnosi rzęsy nadając spojrzeniu jeszcze bardziej uwodzicielski charakter. Teatralna oprawa oczu dzięki prostej aplikacji za pomocą tuszu i odpowiednio wyprofilowanej szczoteczki. 





Opakowanie tuszu rzuca sie w oczy dzieki pieknemu odcieniu fuksji, neonowe :)
Szczoteczka jest dosc gruba ale nie przesadziscie bo widzialam sporo grubsze. Tuszu na szczoteczce nie jest ani za duzo ani za malo :) Tusz nakłada sie całkiem gładko, u mnie akurat juz koncowka ale efekt i tak nie jest zły :) Efekt sztucznych rzes , fakt ,mozna go nim uzyskac nakładajac kilka warstw tylko ze wtedy sie rzesy troche posklejają. Wydłuża? nie koniecznie .Podkreca? napewno nie. Pogrubia? o tak :) W sumie kupujac go mialam na mysli aby pogrubianie , wiec dla mnie tusz jest bardzo okey. Niestety troszke malo wydajny, bo po miesiacu prawie malo zostalo, a tusz zawsze starczal mi na dlugo ale za taka cene mozna sobie pozwolic :) Ale duzym plusem jest to ze jest trwały , nie kruszy sie i dlugo sie trzyma na rzesach :) ja go jak najbardziej polecam ! 


Plusy:
*niska cena
*pogrubia
*łatwo go znalesc w kosmetyczce dzieki neonowemu opoakowaniu
*trwały, nie kruszy sie 
* duza szczoteczka
Minusy:
* nie wydluza
*nie podkreca
*troszke skleja rzesy 
* mało wydajny

1 komentarz:

  1. Wszystko zależy od rzęs i sposobu nakładania, ja mam i jest bardzo dobry! :)

    OdpowiedzUsuń