bojdus zaprasza :)

bojdus zaprasza :)

czwartek, 5 lutego 2015

5. Koralowy luxus.

Hejka :)

Postanowiłam ze bede rzadziej pisac posty bo by mi kosmetykow za szybko zabrakło :) za to popróbuje zrobic cos z wygladem bloga :)


Jestem fanką szminek wiec dzis kilka słow o szmince AVON LUXE (3,6g). Ja posiadam piekny odcien High style coral :) Czytałam duzo opinii na jej temat i jest roznie bardzo oceniana az mam mieszane uczucia :) Cena to okolo 19-29zł w zaleznosci od katalogu :)

Od producenta:
Kremowa formuła szminki Luxe zapewni ustom jedwabistą gładkość oraz luksusowy efekt pełnych ust! Zawiera SPF 15.
  • pokrywa usta intensywnym kolorem
  • otula usta jedwabistą miękkością
  • długo się utrzymuje
  • zapewnia pełne krycie z satynowym wykończeniem
JAK DZIAŁA:
Formuła zawiera jedwab i kompleks optycznie powiększający usta o nasyconym kolorze. Bogaty kremowy kolor otula usta miękkością i nawilżeniem, nadając im pełny, zmysłowy kształt. Testowana dermatologicznie, alergologicznie.


Mnie osobiście przyciągneło eleganckie, złote opakowanie z dużym logo LUXE. Kolory tez sa bardzo ciekawe, jest ich chyba 15. Szminka daje piękny i wyrazisty kolor niestety mało trwały, trzyma mi sie max 2 godziny. Za to świetnie kryje.. Nawilża ona usta, staja sie one gładkie i delikatne ale tylko gdy mamy ja na ustach, potem efektów nie widac. Moja posiada tak jakby drobinki brokatu dlatego w rzeczywistosci daje ładny, połyskujący efekt.  Jest bardzo kremowa w konsystencji, wrecz jedwabista tak jak zapewnia producent. Nie posiada zapachu ani smaku jak wiekszosc typowych szminek. Szminka jest wydajna uzywałam ja sporo razy a jak widac na zdjeciu zużycie jest minimalne :)


Plusy:
- intensywny kolor
- nawilża
- bezzapachowa i bezsmakowa
- eleganckie opakowanie
- wydajna 
- cudowna konsystencja
- efekt gładkości
- dość duża gama odcieni

Minusy:
- trwałość
- cena

Ja się napewno skusze na kolejna mimo że jest mało trwała lubie ją :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz