bojdus zaprasza :)

bojdus zaprasza :)

środa, 1 kwietnia 2015

12. Podkład rozświetlający.

Podkład rozświetlający Lirene Dermoprogram Schiny Touch 30ml koszt 20-25 zł :)


Opis produktu :  
Linia fluidów rozświetlających. Nowatorska receptura fluidu umożliwia doskonałe rozświetlenie cery, czyniąc ją promienną i pełną blasku. Unikalny kompleks Hydrablock, w skład którego wchodzi m.in. kwas trójhydroksypalmitynowy, glikoproteiny czy ekstrakt z drożdży, intensywnie nawilża i wygładza skórę. Filtr SPF 8 pomaga chronić skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych, podczas gdy drobinki miki rozświetlają skórę. Działanie: wygładzające, rozświetlające, nawilżające, chroniące przed promieniami słonecznymi. Fluidy dostępne są w 5 odcieniach.



Opakowanie plastikowe,za co duży plus, nie trzeba się bać że się potłucze :) Mega wygodna pompka, która się nie zacina. Ale sam podkład to dla mnie porażka :( Kupiłam go ponieważ używałam go kilka lat temu jeszcze w starej wersji i był dla mnie idealny. Posiadam odcień Beżowy 107, w starej wersji odcień był idealny dla mojej cery teraz tworzy taką pomarańczową maskę. Konsystencja kremowa, gładka, jest troszkę za rzadki ale łatwo się go rozprowadza i dzięki temu jest wydajniejszy. Największy problem ma z trwałością, po nie długim czasie staje się nie widoczny na twarzy, a nawet pozostawia po sobie pomarańczowe plamy. Przy skórze problemowej nie polecam. Nie ma przy nim żadnego krycia, fakt to nie jest jego zadaniem ale wiadomo od każdego podkładu przynajmniej w minimalnym stopniu tego oczekujemy. Zapach dość przyjemny, nie odrzuca.  Jeżeli chodzi o efekt rozświetlenia to ja osobiście nie widzę żadnego nachalnego brokatu w stylu choinki. Twarz zdecydowanie nie jest też matowa co mi by akurat w podkładzie bardzo pasowało, ale niestety ta trwałość.. Jak dla mnie zamienili stara wersję na nową ale o wiele gorszą !


 Wybaczcie za mało profesjonalne zdjęcia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz