bojdus zaprasza :)

bojdus zaprasza :)

środa, 8 kwietnia 2015

13. Płynny cień do powiek

Płynny cień do powiek Supershock VIVID od Avon 5 ml cena około 15 zł , od 7 katalogu znowu w sprzedaży w nowym opakowaniu :)



Płynny cień do powiek SuperShock Vivid to żywe odcienie kolorów nadających lekko opalizujący makijaż oka i metaliczne wykończenie. Trwałość do 8 godzin.


Opakowanie jak dla błyszczyka do ust, mimo wszystko bardzo wygodne :) Cień jest bardzo płynny, trochę za bardzo ale to już drobiazg. Aby go aplikować na oczy należy porządnie wstrząsnąć, ponieważ dzieli się na dwie fazy. Trwałość 8 godzin? o nieee, już po kilku minutach zbiera się w kącikach oczu i załamaniach co mnie bardzo denerwowało, więc spróbowałam z bazą i sprayem utrwalającym, i efekt? dla mnie ideał :) Kolory są żywe, bardzo wyraziste, trochę połyskujące (moje drugie opakowanie, wcześniej miałam jakiś różowy odcień teraz Platinum Ice). Zapach wyczuwalny, ale znośny. Jest też całkiem wydajny. Ciekawe jaki będzie w nowej werscji :)
Zdjęcie na oczach robione po 9 godzinach od umalowania i efekt prawie taki sam jak na początku! Oczywiście z użyciem bazy i sprayu, chociaż sądzę że sama baza też by wystarczyła :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz