bojdus zaprasza :)

bojdus zaprasza :)

wtorek, 14 kwietnia 2015

14. Tusz WINGEDout.

Najnowszy Tusz do rzęs Super Extend Winged Out Avon 7 ml cena 15 zł.


Opis producenta:
Tusz wydłużająco-rozdzielający z precyzyjną szczoteczką. Perfekcyjnie rozdziela i wydłuża do 80% wszystkie, nawet najkrótsze rzęsy. Precyzyjna, elastyczna szczoteczka dzięki unikalnej stożkowej formie rozczesuje wszystkie rzęsy, nawet te najkrótsze w kąciku oka.

 

Opakowanie robi duże wrażenie, czarno srebrne, bardzo eleganckie :) Skusiłam się ze względu na wygląd szczoteczki - nie za duża ani nie za mała, w kształcie stożka, rozczesuje wszystkie rzęsy nawet te w kąciku oka (tak jak opisane jest w katalogu), jak otworzyłam tusz byłam bardzo rozczarowana że szczoteczka jest SYLIKONOWA czego bardzo nie lubię w tuszach ale już po pierwszym użyciu zrobił na mnie duże wrażenie, ponieważ nie skleja rzęs, nie sypie się, nie robią się grudki, fakt nie pogrubia rzęs ale bardzo ładnie je wydłuża. Ja nakłądam kilka warstw aby uzyskać efekt pogrubienia i jest ok , jak dla mnie oczywiście :) Kolor intensywny co daje bardzo fajny efekt :) Inna konsystencja niż w tuszach które zazwyczaj kupowałam- kremowa, nie za rzadka nie za gęsta i dzięki temu łatwo i sprawnie się go używa :) Dostępny w dwóch kolorach : Black Brown, Raven Black. Jest to chyba drugi tusz firmy Avon który przypadł mi do gustu i chyba wkońcu przekonam się do sylikonowych szczoteczek dzięki niemu :)



Tak więc POLECAM !

1 komentarz:

  1. kurde rzeczywiście wydłuża mocno rzęsy :) Jak na 15 zł to efekt jest rewelacyjny :))

    OdpowiedzUsuń